La ce beneficii și îmbunătățiri de depozitare

mă pot aștepta investind în sisteme de depozitare automatizate Kardex?

Investirea în sistemele de depozitare automatizate în schimbul depozitării bunurilor pe rafturi tradiționale și etaje la mezanin, sau unei alte metode manuale de depozitare, oferă o gamă întreagă de avantaje și este benefică și din punct de vedere financiar. Sistemele de depozitare automatizată și software-ul Kardex Remstar sunt ușor de instalat, de operat, și d întreținut, ceea ce înseamnă că vă puteți aștepta la rezultate rapide și clare. Nu contează în ce tip de industrie lucrați deoarece cele 140.000 de sisteme instalate de Kardex Remstar acoperă o secțiune vastă a celor mai multe industrii. Mai jos puteți găsi o imagine de ansamblu a beneficiilor simțite de clienții noștri:

 

  • Eficiență sporită Clienții noștri au raportat adesea o eficiență crescută între 100 și 400 la sută.
  • Spațiu economisit. Volumul de suprafață a podelei poate fi adesea redus cu între 75 până la 90 la sută. Aceasta înseamnă că același volum de bunuri poate fi depozitat pe o amprentă de 10 până la 25 la sută      din dimensiunea spațiului inițial.


  

  •  Profitabilitate crescută. Investiția este de asemenea asociată cu un ROI mai rapid (rata de preluare a investițiilor) datorită eficienței crescute și a spațiului economisit. De interes este și faptul că închirierea sistemului face posibile economii substanțial mai mari decât plata chiriei lunare de fapt, chiar și atunci când prima plată este de 0 euro. Aceasta înseamnă că vă puteți îmbunătăți rezultatele de comercializare chiar de la început.
  • Mai puține erori în preluarea comenzilor. Indicatoarele cu laser, fâșiile de lumină cu poziție matrice, și sistemele put-to-light ghidează operatorul direct până la locul corect și există și opțiunea de a verifica dacă bunurile corecte au fost preluate prin intermediul unui sistem de scanare. Din experiență, rata erorilor scade față de preluarea comenzilor de pe raft. În unele cazuri, aceasta poate genera economii anuale semnificative îmbunătățind în același timp reputația societății printre clienții săi.
  • Administrarea mai bună a inventarului. Software-ul Kardex face posibilă numărarea stocului de fiecare dată când se golește un spațiu de depozitare. Cu o interfață către sistemul ERP aceasta înseamnă că nivelurile stocurilor sunt, în general, bine echilibrate întotdeauna. Aceasta duce la o mai bună administrare a achizițiilor și reduce riscul comandării unui stoc prea mare. Destul de multe companii au reușit să evite astfel un bilanț anual.
  • Bunuri mai curate. Bunurile sunt închise în sistemele de depozitare automatizate și protejate de lumina soarelui și de praf. În cazul bunurilor deosebit de sensibile, se poate regla mediul din sistemul de depozitare, se poate regla o anumită temperatură și un anumit nivel de umiditate, și se pot menține  condiții pentru o incintă curată.
  • Capacitate îmbunătățită pentru competiție. Reducerea costurilor de logistică și de manipulare îmbunătățește capacitatea de a concura.
  • Ergonomie și mediu de lucru îmbunătățite. Prin depozitarea pe rafturi tradiționale, comenzile sunt preluate de la înălțimi total diferite, neergonomice și uneori chiar și o scară trebuie folosită. Printr-un sistem de depozitare automatizată bunurile sunt transportate către angajat la o înălțime ergonomică de fiecare dată.
  • Flexibilitate și adaptabilitate. Sistemele de depozitare automatizată Kardex Remstar sunt flexibile și pot fi adaptate în mod continuu pentru a face față nevoilor în schimbare din orice moment. 

 

 

Să aruncăm o privire la modul în care puteți economisi timp prin optimizarea operațiunii dumneavoastră de depozitare prin intermediul sistemelor de depozitare automatizate Kardex Remstar

 

 



Să aruncăm o privire la motivul pentru care puteți economisi spațiu prin intermediul sistemelor de depozitare automatizate Kardex Remstar


 

Merită să investesc în Kardex Remstar pentru afacerea mea?

Vom fi bucuroși să vă facem o vizită și să realizăm un sondaj gratuit, fără nicio obligație, pentru a evalua opțiunile disponibile pentru a vă ajuta să economisiți spațiu, timp și bani în depozitul dumneavoastră. Majoritatea clienților noștri care au reușit acum să reducă în mod semnificativ costurile lor de funcționare sau să rezolve problemele de spațiu în depozitele acestora au început cu o vizită de acest tip. Dimensiunea societății dumneavoastră sau linia de activitate nu este un factor decisiv. Trimiteți-ne un e-mail sau completați formularul nostru de contact. 

 

 

Pentru a va oferi servicii optimizate acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării sunteți de acord cu modul de utilizare a acestor informații. Mai multe informații puteți găsi în politica noastră de securitate.

OK