Kardex Remstar Service pe durata ciclului de viață
Fiabilitate maximă
Servicii modulare pentru a susține întregul ciclu de viață al sistemului dumneavoastră
Procesele intralogistice cu o funcționare fără dificultăți sunt esențiale pentru o producție eficientă și competitivă.
Într-un mediu de piață tot mai dinamic, perioadele de întrerupere a activității și avariile neprevăzute pot avea adesea consecințe grave. Atunci când mărfurile noi nu mai pot fi stocate, iar mărfurile stocate nu mai pot fi ridicate, întârzierile de producție și livrare rezultante pot fi foarte costisitoare.
Serviciul Life Cycle Service al Kardex Remstar oferă o soluție modulară, integrată, care garantează o funcționare eficientă a operațiunilor logistice și de depozitare.
Kardex Remstar are răspunsurile potrivite pentru tine!
„Experții care gestionează linia telefonică de asistență sunt foarte bine informați și pot soluționa numeroase probleme la telefon, într-un mod rapid și eficient.”
J. L., Director fabrică la Budweg Caliper A/S
Life Cycle Service
Case Study "Dorma"
Afirmațiile clientului – Service-ul face diferența!
Satisfacția clientului este foarte importantă pentru noi.
„Experții care gestionează linia telefonică de asistență sunt foarte bine informați și pot soluționa numeroase probleme la telefon, într-un mod rapid și eficient. Kardex Remstar este o companie foarte flexibilă și orientată spre a-și servisa clienții. Nu am întâmpinat niciodată probleme în a programa tehnicieni în afara programului de lucru."
J. L., Director fabrică la Budweg Caliper A/S
“Mulțumită Service-ului pe durata ciclului de viață de la Kardex Remstar, putem asigura cu promptitudine livrarea pieselor de schimb Schindler, chiar și în eventualitatea unei defecțiuni a Kardex Shuttle XP. Amabilii tehnicieni de service Kardex vor fi prezenți la fața locului în decurs de câteva ore.”
M. L., Manager depozit la Schindler AG
“Avem un contract de asistență 24 de ore din 24 cu Kardex Remstar. Nu avem aproape niciodată probleme cu utilajele noastre, însă avem în depozit piese de schimb și de asamblare esențiale, prin urmare îl considerăm ca o garanție în cazul unei probleme.”
J. C. P., Manager logistică și depozit la VM Tarm A/S
“Am ales opțiunea unui pachet complet pentru instalarea dispozitivelor noastre cu tehnologie de automatizare și conexiune robotică. Totul a fost efectuat la timp și coordonat cu precizie.”
A. J., Director dezvoltare tehnologia șlefuirii la KAMAX Tools & Equipment GmbH & Co. KG
“Kardex Remstar a efectuat relocarea a șapte unități pentru noi, inclusiv demontarea completă și reasamblarea în noua locație. Tehnicienii de service au fost foarte calificați, au lucrat sigur și precis. De asemenea, au respectat toate cerințele legate de timp.“
K. M., Director logistică la Matrium GmbH
“Service-ul Kardex Remstar este ușor accesibil și respectă întotdeauna timpul de răspuns convenit de 6 ore. Colaborarea se bazează pe parteneriat. De exemplu, o instruire comună privind siguranța a fost realizată de către tehnicienii de service Kardex și echipa noastră. ation is based on partnership.”
L. O., Managementul clădirii, administrarea afacerii la Phoenix Contract GmbH & Co. KG
“Programările stabilite sunt respectate; în caz de defecțiuni, tehnicienii calificați sunt întotdeauna prezenți la fața locului.”
R. K., Director logistică la ebm-papst Zeitlauf GmbH&Co.KG
Pachete de service - Modele diferite de contracte pentru cerințe diferite
Alegeți contractul dumneavoastră de service personalizat
Odată ce v-ați hotărât asupra serviciilor pe care le doriți, alegeți pachetul de service care corespunde cel mai bine cerințelor dumneavoastră: BASE Care, FLEX Care or FULL Care. Echipa noastră Life Cycle Service va colabora cu dumneavoastră pentru a crea un pachet care este anume croit pentru sistemul dumneavoastră.
Pachetul de protecție de bază pentru soluții de depozitare automatizate de la Kardex Remstar. Tehnicienii noștri experimentați garantează o testare fiabilă, în conformitate cu cerințele legale. În caz de defecțiuni sau întrebări, echipa noastră de service va fi încântată să vă ajute în timpul programului normal de lucru.
Ajustați detaliile contractului exact în funcție de nevoile dumneavoastră personale. Decideți asupra nivelului de asistență de care aveți nevoie de la noi și dacă aveți nevoie de modulul nostru Remote Support pentru a reduce riscul de defecțiuni ale echipamentelor. FLEX Care este cel mai popular contract al nostru pentru companii care lucrează cu propriul personal de întreținere.
Bucurați-vă de protecție maximă prin service la costuri predictibile. Pachetul nostru FULL Care vă oferă o serie de beneficii tangibile. Enjoy maximum service protection at predictable costs. Modulul încorporat Remote Support detectează problemele din timp, astfel încât să puteți lua măsuri preventive pentru a asigura productivitatea sistemelor dumneavoastră. În același timp, toate cerințele legate de service sunt deja incluse în pachet. Aceasta înseamnă că nu există costuri suplimentare pentru repararea sau întreținerea sistemelor dumneavoastră de depozitare. FULL Care se adresează companiilor care nu au propriul personal de întreținere.
Instalarea și punerea în funcțiune Începeți repede și în siguranță
Nu pierdeți nici un moment. Tehnicienii calificați vor instala sistemul pe care l-ați achiziționat și vor instrui personalul dvs.. Acest lucru asigură o predare completă de la finalizarea proiectului până la implementarea în operațiunile de logistică zilnice.
Instruire Sporiți siguranța și eficiența în exploatare.
Instruirea Creșteți productivitatea dvs. Dezvoltați-vă personalul. Instructorii experimentați oferă instruire adaptată astfel încât utilizatorii să-și poată utiliza echipamentul în siguranță și eficient.
Portalul pentru service Kardex Access your system in the Kardex Portal Accesați-vă sistemul în Portalul Kardex.
Portalul pentru service Kardex Accesați rapid informațiile despre sistemul dvs.
Accesați rapid informațiile despre sistemul dvs. Odată ce sistemul dvs. este instalat și disponibil în portal, puteți accesa cu ușurință toate datele relevante.
Întreținere și testare a siguranței Sporiți securitatea pentru angajații și operațiunile dumneavoastră.
Întreținerea și testul de siguranță Obțineți o viață mai lungă
Maximizați siguranța și eficiența. Verificările periodice ale sistemului vă asigură funcționarea sistemului la niveluri superioare de performanță și siguranță personală.
Actualizare și modernizare Dezvoltați în mod sistematic soluția dumneavoastră actuală.
Actualizarea și modernizarea Întotdeauna rămâneți la curent Îmbunătățiți-vă sistemul. Aduceți sistemul dvs. la zi cu cea mai recentă tehnologie, asigurându-vă că oferă întotdeauna cele mai mari beneficii posibile.
Remote Support Recunoașteți greșelile devreme Obțineți ajutor imediat. Monitorizarea continuă de la distanță previne întreruperile de activitate, întreține performanța și permite ca afacerea dvs. să ruleze fără probleme 24 de ore din 24.
Serviciul de relocare Asigurați o mutare lină Asigurați un proces fără probleme. Tehnicienii experimentați dezasamblează, transportă, reasamblează și testează sistemul dvs. de depozitare pentru a vă face mutarea cât mai facilă.
HelpDesk Support Reduceți perioadele de întrerupere a activității cu ajutorul asistenței telefonice rapide.
HelpDesk Support Rezolvați problemele la telefon Vorbiți unui specialist. Tehnicienii calificați sunt disponibili non-stop pentru a vă răspunde la întrebări și pentru a rezolva cele mai multe probleme pe telefon.
Modificare Personalizați-vă cu ușurință dispozitivele pentru a îndeplini noi cerințe.
Modificarea Personalizați soluția dvs. de stocare Adaptați la nevoile în schimbare. Modificați soluția de stocare pentru a vă asigura că este întotdeauna configurată pentru a îndeplini obiectivele strategice ale afacerii dvs.
Piese de schimb Urgentați reparațiile prin deținerea de piese de schimb în locație.
Piese de schimb Accelerați procesul de reparare Accelerați reparațiile. O sursă ușor accesibilă de piese originale garantează reparații rapide ori de câte ori sunt necesare.
Software Support Verificare a software-ului efectuată de experți.
Software Support Îmbunătățirea continuă a software-ului Îmbunătățiți continuu software-ul. Tehnicienii noștri răspund rapid problemelor dvs. și oferă revizii periodice pentru a identifica punctele slabe ale sistemului.
OnSite Support Minimizați timpii de întrerupere a activității
Primiți asistență personală. O rețea națională de tehnicieni de service oferă un răspuns rapid ori de câte ori aveți nevoie de asistență la fața locului.